|
Module Contex® |
Stocuri si logistica stocurilor |
Modulul de evidenta a stocurilor
asigura gestionarea tuturor operatiunilor legate de stocuri. Functiile
principale ale modulului:
- Evidenta materialelor in mai multe gestiuni;
- Operarea mai multor metode de stoc (FIFO, pret standard,
pret mediu ponderat, pret vanzare, pret cu amanuntul), care pot fi
setate de catre utilizator pentru fiecare gestiune separat;
- Gruparea materialelor in categorii sau grupe definite de
utilizator;
- Evidenta mai multor preturi (pret de inregistrare, pret de
achizitie, pret de vanzare sau de lista, pret in valuta, sau alte
metode.);
- Evidenta in orice valuta;
- Evidenta si operarea miscarilor de materiale de orice fel
(se pot defini de catre utilizator tipurile de documente si descrierile
acestora);
- Operarea documentelor de miscari de materiale predefinite
(receptionare, facturare, avize, bonuri de transfer, procese verbale de
productie);
- Operarea facturilor proforma;
- Incadrarea automata a materialelor din punct de vedere
contabil, dupa setarile facute de catre utilizator;
- Contabilizarea automata a miscarilor de materiale, dupa
reguli definite de utilizator;
- Legatura directa cu modulul de contabilitate (se preiau in
contabilitate toate miscarile contabile din modulul de
gestionarea a stocurilor);
Evidenta stocurilor include o serie de rapoarte necesare luarii de
decizii in compania Dvs.:
- Registrul stocurilor;
- Fise de gestiune;
- Inventarul stocurilor;
- Centralizator de receptii;
- Pozitii pe receptii;
- Pozitii pe facturi;
- Listare diverse documente legate de activitatea de gestiune
stocuri;
- Miscari de conturi aferente operatiunilor in stocuri;
- Listare stoc in diverse valute, precum si alte rapoarte.
|
Management financiar |
Modulul de management financiar
asigura gestionarea tuturor
operatiunilor legate de activitatile de incasari, plati, evidenta
partenerilor, gestiunea trezoreriilor indeplinand urmatoarele functii
principale:
- Evidenta datoriilor si creantelor detaliat pe parteneri si
facturi;
- Modulul utilizeaza o singura lista de parteneri accesibila
din orice modul al aplicatiei;
- Posibilitate de categorizare a partenerilor dupa preferinte
proprii;
- Evidenta facturilor primite si emise, modulul avand
legatura cu evidenta stocurilor;
- Preluarea automata a facturilor emise si a receptiilor din
modulul Evidenta stocurilor;
- Posibilitatea crearii de trezorerii, dupa preferinte
personale;
- Evidenta miscarilor de trezorerie (casa, banca, etc.);
- Evidenta trezoreriilor (registru de casa, extras de banca
etc.);
- Situatii TVA (jurnalul vanzarilor si cumpararilor), decont
TVA;
- Contabilizarea automata a tuturor miscarilor (miscari de
trezorerie, facturi emise, facturi primite) dupa definitiile
utilizatorului;
- Evidenta avansurilor de trezorerie pe persoane (legatura cu
modulul de evidenta a personalului);
- Legatura directa cu modulul de contabilitate;
- Evidentele pot fi efectuate in orice tip de valuta.
Modulul genereaza o serie de rapoarte necesare pentru compania Dvs.:
situatii cumparari/vanzari, situatii TVA, extrase banca, situatii casa,
situatii privind furnizori/clienti, etc., toate rapoartele avand
posibilitati de selectare a informatiilor ce vor fi cuprinse in raport.
|
Evidenta personalului si
salarizare |
Modulul asigura evidenta tuturor
operatiunilor aferente personalului angajat intr-o intreprindere:
- Evidenta datelor personale si a datelor referitoare la
salarizare ale angajatilor;
- Evidenta istorica a datelor referitoare la fostii angajati
– date personale si date privind salarizarea;
- Posibilitatea de grupare a angajatilor in diferite grupuri
(locuri) de munca pentru a putea analiza separat realizarile,
cheltuielile suportate de firma;
- Urmarirea si listarea sporurilor acordate si retinerilor
efectuate;
- Pontarea angajatilor cu posibilitatea definirii diferitelor
tipuri
de ore (normale, suplimentare, invoite/nemotivate, de concediu, de
diferite tipuri de boala, impreuna cu procentele de calcul pentru
fiecare varianta);
- Pontarea angajatilor la diferite locuri de munca cu tarife
orare
diferite (in cazul activarii la mai multe locuri de munca);
- Urmarirea si listarea avansurilor;
- Calculul si listarea statului de plata pe baza datelor de
salarizare, listarea pontajului, liste de avansuri, listarea
sporurilor/retinerilor si a parametrilor lunari (cum ar fi numarul de
zile lucratoare, procentajul CAS al asiguratilor, grila de impozitare,
etc.);
- Calculul si listarea impozitarii anuale cu posibilitatea
efectuarii de regularizari de impozit;
- Aplicatia pregateste toate rapoartele legale pe suport
hartie si electronic;
- Posibilitatea de parametrizare de catre utilizator;
- Listarea si pregatirea pentru modulul de contabilizare a
notei
contabile referitoare la contabilizarea cheltuielilor firmei
referitoare la salarizarea angajatilor.
Modulul Evidenta personalului si salarizare Va pune la dispozitie o
serie de rapoarte referitoare la salariati:
- Stat de plata
- Fluturasi
- Liste de avans
- Foi personale
- Situatii referitoare la salariati
- Declaratii pentru autoritati
- Fise fiscale
- Liste pe suport electronic
|
Evidenta
mijloacelor fixe
|
Modulul de mijloace fixe asigura
gestionarea tuturor operatiunilor
privind mijloacele fixe din intreprinderea Dvs. Aplicatia efectueaza
urmatoarele tipuri de operatiuni:
- Evidenta mijloacelor fixe dupa categorii (coduri de
clasificare);
- Contine categoriile generale de mijloace fixe, cu
posibilitatea adaptarii la cerinte specifice din fiecare afacere;
- Calcularea si contabilizarea amortizarilor;
- Aplicatia opereaza toate tipurile de amortizari (lineara,
degresiva, accelerata);
- Exista posibilitatea reevaluarii, conservarii,
deconservarii, etc. a mijloacelor fixe.
Modulul contine diverse rapoarte privitoare la mijloacele fixe:
- registrul mijloacelor fixe
- intrari mijloace fixe
- situatii privind amortizarea, etc.
|
Contabilitate |
Modulul de contabilitate are
legatura cu modulele specifice de gestiune
si poate prelua datele necesare efectuarii tuturor operatiunilor de
contabilizare. Modulul asigura efectuarea urmatoarelor operatiuni
de
contabilizare:
- Preluarea miscarilor contabile din modulele specifice de
gestiune;
- Posibilitatea definirii planului de conturi dupa
preferintele proprii (aplicatia contine planul de conturi general);
- Contabilzare sintetica si analitica;
- Posibilitatea de a tine evidenta contabila a mai multor ani;
- Definirea unor miscari contabile automate (inchiderea
conturilor
de TVA, inchiderea conturilor de cheltuieli si venituri, etc.);
- Definirea si listarea jurnalelor dupa preferintele
utilizatorului;
- Calcularea si listarea balantei de verificare sintetice si
analitice;
- Evidenta miscarilor contabile si listarea acestora;
- Preluarea miscarilor contabile din celelalte module
(evidenta
stocurilor, evidenta datoriilor, evidenta personalului si salarizare,
evidenta mijloacelor fixe).
Modulul contabilizare asigura diferite evidente si rapoarte necesare
luarii deciziilor in domeniul contabil:
- Balante analitice
- Balante sintetice
- Listari privind miscarea conturilor
- Fise de cont
- Cartea mare
- Liste acte contabile generate si manuale
- Registru jurnal
- Etc.
|
Liste si rapoarte |
Sistemul integrat de gestiune
Contex asigura o variata gama de
rapoarte si situatii economice in fiecare modul al aplicatiei. Prin
posibilitatile de restrangere si generalizare a diferitelor situatii,
aceste rapoarte pot fi utilizate atat in luarea deciziilor la nivel
managerial, cat si la nivel operativ.
Rapoartele generate pot fi vizualizate, listate pe imprimanta si pot fi
directionate in fisiere Word, Excel, unde pot fi prelucrate in
continuare. |
|
|